UNIX Airways
Kazdý si přinese jeden díl letadla s sebou na letiště.
Pak jdou všichni na runway a skládají letadlo kousek
po kousku za neustalého dohadovaní, jaký druh letadla
to vlastně staví.
Air DOS
Všichni roztlačují letadlo až se vznese, pak do něj naskočí
a nechají letoun letět, dokud zase nespadne na zem.
Pak znovu roztlačují, naskakují znova a tak dále ...
Mac Airlines
Všichni - stewardi, kapitáni, zřízenci i prodavači letenek -
vypadají stejně a dělají přesně to samé. Pokaždé, když se
jich na něco zeptáte, řeknou vám slušně, ale rozhodně, že to
nepotřebujete vědět, nechtějte vědět a že vše půjde dobře,
aniž byste cokoliv znali a tak tedy už konečně mlčte.
Windows Air
Terminál je pěkný a barevný, stewardky jsou přátelské,
odbavení je snadné, start je plynulý.
Asi po 10 minutách ve vzduchu letoun bez varování exploduje.
Windows NT Air
Stejně jako Windows Air, ale dražší, používají o mnoho větší
letadla a exploze přijde až po dvou hodinách a zničí
zároveň všechna letadla v okruhu 50 km.
Linux Air
Znechucení zaměstnanci všech ostatních OS aerolinek se rozhodli
založit si svoji vlastní aerolinku. Sami si staví letadla,
přepážky na prodej letenek a budují si runway. Chtějí jen malý
poplatek, aby pokryli náklady na tisk letenek, ale můžete si také
letenku stáhnout a doma si ji vytisknout. Když jste na palubě,
dostanete sedadlo, čtyři šrouby, matky, klíč a kopii
SEDADLO-JAKNATO.HTML. Po usazení je toto plně nastavitelné
sedadlo velmi pohodlné, letadlo přilétá a odlétá na čas bez
jediného problému, jídlo na palubě je prefektní. Když ale zkusíte
říci zákazníkům jiných aerolinek o takovém pěkném letu,
všichni se ptají: "A co že se to musí udělat s tím sedadlem?"
OpenVMS Air
Prostý, jednoduchý terminál, drahá letenka, nehezké stewardky.
Odlet je zpožděn o několik dnů, protože pilot si vyjasňuje
složité technické otázky s DEC/Compaq. Konečně se zjistí,
že jeden z motorů není výrobkem DEC/Compaq a není proto
podporován OS. Jakmile je však letoun konečně ve vzduchu,
létá v jednom zátahu po měsíce kolem země, aniž by musel
přistát kvůli restartu.
Zpět na zájmovou stranku Ondřeje Šipra.
Back to the hobby page of Ondrej Sipr.